Thursday, April 12, 2007

My Little Princess - 东方神起

[Micky]
How can I forget all the special memories of you
Still remember My Little Princess

[Hero]
也许是爱情 萦绕在我心里
想隐藏真心 不知不觉露出笑意
[Max]
一直想着你 来度过每一天
心像有了重病 告诉我该怎么做

[Hero]
从此以后我要改变 懒惰的自己
[Max]
想把一切变得完美 呈现给你

[Hero]
展开双臂 飞翔在夜空里
为你我愿意 飞到宇宙屋脊
[Max]
对这世界大声说出我爱你 GIRL
愿成为那颗星照亮在你的夜空里
You are my love

[Micky]
未来日子里 决不要说分离
我们要约定 永远都不能提起
[Xiah]
从这一刻起 爱在彼此心里
相信你已知道 我不是那么完美

[U-Know]
希望你能一直等待 我变得成熟
[Xiah]
我会努力成为与你最合适相配的男人

[Micky]
无论在何时 请你答应我
让我永远都可以在你的心中
[Hero]
也许 你会愿意和我一样
[U-Know]
不让你伤心
[Hero]
就让我来
[Xiah]
守护你
[Max]
For you

[Micky]
你知道我多么爱你吗?

[Xiah]
My Little Princess 隐藏对你的爱
想对你表白 你是否会明白
[Micky]
用我一生不变的心来爱你 Girl
[U-Know]
我想要告诉你 我比爱自己更爱你
[Micky]
You are my love
[All]
我会永远

1 comment:

专属天使の悪戯なKiss said...

another beautifully performed song by TVXQ...

aren't the lyrics to die for...

a girl's heart would just melt if anyone of them were to sing them to her...

but i'll just need that "anyone" to be jaejoong... \(~O~)/