Tuesday, June 12, 2007

羅志祥 - 完美型男

羅志祥 -<< 完美型男>>

Every time I show you all my love
Every time I love you in my style
我想做愛情中完美的型男 
對你好 Number 1
Every time I give you what u need
Every time I hold u next to me
我想做最愛你的完美型男 
全世界學不來

為了看你笑 
我練習笑話幽默感覺 
為了內涵 
我把世界名著全都看完 以你為中心 
太陽繞著月球旋轉 
朋友說我們在一起感覺超讚 baby

為了陪你 
我愛上溜狗週末不加班 
不靠鬍渣肌肉配件項鍊討你心歡你真的快樂 
是我唯一在乎的裝扮有你的愛 
我就是完美的型男

Every time I show you all my love
Every time I love you wtih my style 
我想做愛情中完美的型男 
對你好Number 1
Every time I give you what u need
Every time I hold u next to me
我想做最愛你的完美型男 
全世界學不來

1 comment:

专属天使の悪戯なKiss said...

this song is quite nice...

i thought by the name it sounds kinda cheesy...

but upon hearing it...

it suits the mood for the chapter..